Contents: Unterricht || der Visitatoren an die || Pfarhern im Kur=||f[ue]rstenthum zu || Sachsen.|| Wittemberg ||

Vom Sacrament des leiss 
der sre gewissen nemen / so beychten sie dañũ hernach 
vnd Lussen / ais fur eyn grosse kegerey / wie wir offt 
erfaren haben / Widerumb / achten sie es auch fuͤr ke 
wzerey / wenn sie eynerley gestalt nach jrer gewonheyt 
nicht nemen sollen / Das dlso auff beyden seytten jhr 
schwacher glaub sich mit grossen sunden / als ketze⸗ 
rey / wiewol felschlich / bes⸗ weret / Welchs vil erger 
ist / denn das sie der lere / von beyder gestalt / ein zeyt⸗ 
lang nicht vollen gehorsam oder vbung beweysen / 
wies.Paui zun Koͤmern am vierzehenden spricht 
Wer sich selbs vrteylet / in dem das er isset / der ist 
verdampt. 
Item also duldet Paulus die beschneydung vñ 
—e speiß / diewen doch dan eben frey gieng die 
ere von freyheyt aller speyß / Welche freyheyt zů lerẽ 
vnd halten / auch Gottes gepot vnd ordnung war / 
vnd dennocht der prauch bey den schwachen noch 
Bleyb / do der lere nichts — gelert ward. 
Zum durtten / wo aber halstarrige And / die es we⸗ 
der lernẽ noch ihun woͤllen / da sol man stracks 8 
gestalt inen reychen / sonder sie faren lassen / wie S⸗ 
Fuet Tieun on Galatern am andern Ca· nicht 
wolt beschneyden lassen / da die Juden drauff drun⸗ 
gen / vnd die freyheyt berdam̃en wolten / Dañ solche 
dalstarrigẽ sind nit alleyn vnuolkumen im prauch 
derlere / soað sie woͤllen die lere dazů auch verdam̃t 
Ind vnrecht haben / Da ist nichts ʒů leyden noch ʒs 
dusden / Dañ die lere sol stracks vnd reyn lauffen / ob 
gleych die werck vnd prauch sangsam hernach krie 
chen oder schleychen / lauffen oder springen. 
Weche aber schwach oder halstarrig sind / das 
muͤß der 37 die lent kennet vnd teglich mit 
nen vmbgeet / mercken / Vnd kans leychtlich dabey 
Neccden / enn es gůͤthertzige leuͤt sind / die gerae zak
	        
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