Volltext: Vinculum Gratiae, Das ist: Heiliges und Starckes Bandt Deß Innerlichen und Eusserlichen Gottesdienstes der Glaubigen im Newen Testament

234 Von dem Liebemahl 
noch ein wohlgefallen an jhme / vnnd wolle her⸗ 
gegen shme ein Hauß bawen / 1. Chron. 
.versio. Darbeneben so wolte es Gott auch nicht 
haben / wegen deß Geistlichen Fuͤrbildts Salomo 
feines Sohns auff Christum vnsern Friedens⸗ 
Fuͤrsten / wie abzunehmen auß den Wortẽn. Chron. 
v9. 10. 11. ä0. Vnter dessen dorffte doch David 
wol vor der Laden deß Bundts her tantzen / in der 
Huͤtten deß Stiffts / gleich wie andere Glaͤubige 
opffern / mit Frewden zum Altar deß Her⸗ 
ren gehen / Psal.45.v. 4.2c. die H. Sacramenta 
geniessen eben so wol als anch andere / wie vberal auß 
der Histori vnd Psalmen Davids bekandt ist. Deß⸗ 
wegen gleich wie der Apostel Petrus Cornelium den 
Hauptman (vnd ohne zweiffel mehr andere gotts⸗ 
foͤrchtige Soldaten / die seinem Wort zu hoͤreten / v. 
sauffen liesse / verf. ab. Also kan man auch 
Soldaten zum Tische deß Herren lassen. Dann koͤn⸗ 
nen sie das eine Sacrament empfangen / so kan 
man jhnen das andere nicht weigern. Derohalben 
aleich wie der Gottloß were / der die Tauff Petri an 
Cornelio eine Martialische Mord⸗Blut⸗vñ Rach⸗ 
Tauffe nennen wolte / eben so gottloß ist auch der je⸗ 
nige / der das Abendmahl deß Herren / daß den Sol⸗ 
dalen gereicht wird / mit solchem schaͤndlichem Na⸗ 
men nennet. 
WVber das alles / was gehen andere fromme Her⸗ 
tzen in diesem Fall die Soldaten an⸗ Diese Respe⸗ 
cien / Keyser / Bischoff / Bader / Obristet / Fendrich / 
Buͤrger / Bawer / ꝛtc Fallen in diesen heiligen We 
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