Volltext: Vinculum Gratiae, Das ist: Heiliges und Starckes Bandt Deß Innerlichen und Eusserlichen Gottesdienstes der Glaubigen im Newen Testament

228 Von der Liebe⸗Mahlzeit 
Antwort. J. Es ist zwar zu erbarmen / dz Streit 
vnd Vneinigkeit in der Christlichen Kirchen ist / vn⸗ 
ter andern auch in dem Puncten von dem Abendt⸗ 
mahl deß Herren: Vns vnsers Theils ist es hertzlich 
leydt: Es solte nicht seyn / aber weil es nun nicht an⸗ 
ders kan noch wil seyn /. Corinth. i1. versig. Was 
soll man dann thun? Soll einer drumb kein Christ 
seyn / noch an Christum glauben / weil die Juden 
den Herrn der Herrligkeit / den sie gecreutziget ha⸗ 
ben / saͤstern? Weil bey den Inden weniger Sectẽ 
vnd Spaltungen gefunden werden / soll drumbein 
Christ sich von den Christen absondern vnd ein Jud 
werden / darmit er auß dem Gezaͤnck hinauß kom⸗ 
me⸗ Lieber sage mir / solte wohl der Tuͤrckischen 
Muphtim Einigkeit im Boͤsen Vnglauben besser 
seyn als das Gezaͤnck der Christlichen Hirten vber 
etichen Puncten deß wahren Glaubens⸗ Oder 
solte GOtt deßwegen nicht heilig vund zu foͤrchten 
seyn / weil in der Welt viele nicht glauben wollen / de 
er sey Vatter / Sohn vnd Heiliger Geist? Antwort. 
Das alles sey ferrne. Eben also ist es auch bewand 
mit dem Abendmahl deß Herren / das bleibt einen 
Weg wie den andern Heilig in jhm selbsten / vnd 
ein Liebe Mahl / nemblich eben das / was es 
ist in seiner Natur / ob sich schon die Secten 
deßwegen mit einander zweyen / gleich wie deß Her⸗ 
ren Rock vngenehet bliebe / ob schon die Soldaten 
daruͤber spielten. Susanna bliebe dennoch ein 
fromme Matron ohngeacht Daniel deßwegen mit 
den zween alten Schaͤrcken rechtfertigen muste. Die 
Boßheit 
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