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Sonsten soll sich diser Buchstaben art vñ eigen⸗
schafft / anderst nit als wie vorgelert / erzeigen.
—W8ge soll sich einer ferrner nach be⸗
WBRschehenem Vnterricht / bey zierli⸗
chen Buchstaben verhalten⸗
Nach dem er einen Buchstab in seine gute or⸗
denliche stellung bringen kan / soll er sich befleisst⸗
gen mit zierlichen beystrichen / geschlossenen Qua⸗
draten / oder einfachen / starcken / oder halben stri⸗
chen / die Hauptstrich zu bekleiden / doch mit der be⸗
scheidenheit / damit dem Hauptstrich kein schade ge⸗
schehe / wie dann solches vielfeltig bey den jenigen/
so solches nicht zuvor / ehe der zug geschehe / erwe⸗
gen / gespuͤrt wird.
K AI
EL dem verstand nach gezogen wer⸗
den / sintemal so dieselb angesetzt / jh⸗
ren fortzug haben will.
Eben daran ligt die Kunst / daß der verstandt /
vnd ein geuͤbte Hand / beysammen feyn sollen dann
wo das nicht / kan kein Werck / der Kunst nach vol⸗
koͤmmlich verricht werden / entweder der verstandt
wird gespuͤrt / oder die liebligkeit der Feder bleibt
auß / Soll demnach ein anfahender (so ein tangtn
er