ben will / gibt die Prob/ daß / dieweil die Buchsta⸗
ben / ein jeder seiner art nach / gantz vnterschieblich
volgt / daß wo man sie in einen gleichen Quadrat
noͤtigen wolte/ daß sie zwar jhre freche stellung ver⸗
lieren muͤsten / vnnd ist leichclich zu ersehen / wann
das vorgesetzte A. welches vnten breiter als hoch⸗
(so hoch als breit were / alsbalden seine schoͤn⸗ stel⸗
lung verlieren wuͤrde / Item das B so hoͤher als
breit) da es so breit als hoch seyn wuͤrde / als dann
viel zu kurtz auff einander gesetzt were / vnd bey wei⸗
tem ein schlechtere stellung seyn wuͤrde / ist demnach
das Augenmaß der besie Quadrat / Was aber
gleiche hoͤhe eines Alphabeths belanget / soll es
wol bey meisten theil Buchstaben / was Haupt⸗
strich belanget / erscheinen / Im fall aber ein Buch⸗
stab im zug etwas hoͤher als der ander gezogen
worden / gibt oder nimbt es nichts / sonderuich weil
solche Buchstaben nicht Textweiß nach einander
duͤrffen gesetzt werden / ist darumb viel mehr gele⸗
ßen an guter stellung / rechter Proportion vnnd
schoͤnheit / als an gleicher hoͤhe vnd breiten / vnd ist
wmir selbsten in voigenden meinen Alphabeten be⸗
gegnet / daß wann ich dem ersten Buchstaben mei⸗
ne gefellige hoͤhe geben / vnnd alsbalden dem Ku⸗
pfferstecher zuauß geschickt / den andern vngefehr
etwas hoͤher gezogen / den dritten von demsehen
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