Horrede,
offinbaret / vnd zunor durchs gef UND die Pros
pheren bezeuget tft, Alfo wird das gefets Durch den
glawben auffgerichtet/ob woldes gefebes werdag
mit werden nlddergelegt Ampt ybremchum, +,
Am vierden/als my durch dieerften drey Capitel/
die fünden offinbaret / vnd der Weg des glawbens
zut rechtfertigung geleret ıft/fehet er au zu begegen
etlichen einreden vnd anfprüchen, Ynd Nimpt Am
erftenden fur/ den gemeintglich thumn, alle die vom
glawben hören / wie er on werck EU DEFErEGE UM
Üprechen, Sol man denn mı Feine gute werd thun?
Alf helt er hie yhnr felbs fur den Ybrahanı, vnd
(pricht XOas hat denn Yobrabanınut feinen wercken
gethan? fs alles vnb fonft gewefen? waren feine
werck Fein ns? Vnd (chleuffer, das Abraham on
allewercF/alleindurch den glawben gerechtfertiget
fey/ fo gar/ das er guch für dem werck feiner bes
fneittung durch die fchrffe, allein feines glaws
bens halben rechtfertig gepreyfet werde/Gene.w.
wat aber das werck der befchnetttung zu feiner ge
vechticheit nichts gethan / das dcch Gott ybın ge
PSt/Ond ein gut werck des gehorfäms war, fo win
gewislich auch Fein ander gut werck. zur gerech*
Eicfert etwas thun, Sondern wiedte befchneittung
Abrabhe ein eufferlich zeichen war / damit er fine
gerechticFeit yın glawben beweifite, alfo find alle
gute wercf nur eufferliche zeichen die aus dem glaw
ben folgen/wnd beweifen, als de guten filchte/das
© men{ch fon fur Gott yuwendig rechtfertig
Damit befketiget u S, Paulus, ale mit einen
. Frefftigen