Chꝛistlichen Gebet.
Etliche ʒweyffeln auch hie / ob man můͤge in sach
en / die besitzung der Juͤtter oder stra Pr Boͤsen be⸗
langend / die gesetz prauchen / so die Keyser oder hey
den en haͤben · Item / ob man muͤge die diebe
henckẽ / So doch das gesetz Mose anders leret / Exo
di am. 22. Cap. —
Darumb sol man wissen / das wir wol muͤgen
prauchen / vnd recht ist / der Keyser gesetz halten.
Dañ wie S. Peter in seyner ersten Episteln am
andern Capitel schreybt / Seyt vnterthan aller men
schlicher ordenung / vmb des Herrn willen / Es sey
dem koͤnig als dem oͤbersten / oder den pflegern / als
den im / zur rache der uͤbeltheter / vnd
zu loͤb der woltheter.
Wie vns auch die beschneydung nicht gepotten
ist / also ist auch nicht erornda⸗ he or⸗
denung / die im Mose steen / halten muͤssen. Also sa⸗
gen die Aposteln / Actuũ. i5. Man sol die buͤrde des
gesetzs nicht auff die heyden legen / Vnd die heyden
můssen nicht Juden werden / Sonder muͤgen wol
heyden bleyben / das ist / Sie ag in welilichem
regiment heydenische ordenung halten / Die guͤtter
teylen nicht wie sie Moses teylet / Straffen nit nach
MNose gesetz / sonder nach jrem gesett.
Moses gepeut nach aneygung der bůcher / Exo
di / Leuitici / Numeri vñ Deuteronomij / den decem
alleyn den Priestern zů geben. Aber wir sollen den
decem geben / wem sie vnser oͤberkeyt geordenet hat.
Moses spricht / Der Eltest oder erstgeporn sun /
sol zwey teyl des erbes haben / Wir aber sollen erbe
nach vnsern rechten teylen.
Mo ses lerer / rodi. 22. Man sol dieb also straf⸗
fen / das sie eyn teyls zwifach / eyn teyls vierfach wu⸗
der geben.
B