250 Bericht von den Buͤchern
wann sie dannoch Fuͤrwitzig vnd Naßweiß seynd)
daß sie die heilige Schrifften Pauli / der Prophe⸗
ten vnd Apostel wunderlich verkehren vnnd fallen
auff solche Gedancken / die den Maͤnnern Gottes
nie in den Sinn kommen seynd. Das kan auch
wol guthertzigen einfaͤlttgen Leuthen geschehen / wañ
sie sich gar zu wes außlassen vnd bloß geben / nemb⸗
lich zur Straffe jhres Fuͤrwitzes: Der Vngelehri⸗
gen vnd Leichtfertigen (wie D. Luͤther die beyde
Woͤrter verdentscht hat) zu geschweigen / die Boß⸗
——
Lem eygenem Verdambnuß. Ein handgreiffliches
Exempel haben wir an dẽ erwehnten Felgenhauer /
—X— —
lichen Kirchen verdampte Ketzerey der Valentinia⸗
ner / von dem Fleisch Christt / als wann ers von E⸗
wigkeit gehabt vnd von dem Himmel mit gebracht
hette / behaupten will / vnnd ist gleichwol (Aονα,
bas ist vngelehrt vnnd vnerfahren in den Haupt ⸗
Sprachen / So gar / daß er auch nicht einmahl auß
der Lexico Scapulæ, oder anderstwo her weiß / daß
das Griechische Woͤrtlein e offt genommen wird
fuͤr c; das ist / daß die Griechische Art zu reden / die
der Apostel Johannes braucht / . Johan. 4. vers. 2.
i oagn In dem Fleisch / so viel heist nach Gele⸗
genheit der Sache / als in das Fleisch / wie es
Lutherus beneben andern recht vnnd wohl verdol⸗
meischet hat. Gleich wie auch der vngeschickte
vnnd gleichwohl/vnverschaͤmpte Gesell sagen darff
Apol. pag. 220. Christus ist der Zebaoth
eben
4
tir
we
deh
F—
F
8
—F
n
40
*
—