Von dem dritten
hauffen.
O nun die kinder ynn der
Grammatica wol geuͤbet seind /
mag man die geschicktesten auß⸗
welen / vnd den dritten hauffen
9— machen.
—* Die stunde nach mittag / sol⸗
len sie mit den andern in der Mu⸗
sica geuͤbet werden.
Ddarnach sol man jnen exponiren Virgilium /
Weñ der Virgilius auß ist / mag man jnen Ouidij
metamorpho sin lesen.
Abenis / Officia Ciceronis / oder Epistolas Ci⸗
ceronis familiares.
Morgens sol Virgilius repetiert werden / vnd
man sol zů vbung der Grammatica / Constructio⸗
nes fodern / declinieren vnd anzeygen / die sonderli⸗
che figuras Sermonis.
Die stunde vor mittag / sol man bey der Gram⸗
matica bleiben / damit sie darinnen seer geuͤbet wer
den;.
BVnd wenn sie Etymologiam vnnd Syntaxes
wol kuͤnnen / soi man jnen Metricam fuͤrlegen / da⸗
durch sie gewenet werden / Vers zu machen / Dann
dieselbig vbung ist seer fruchtbar / anderer schrifft
zůuerstehen / Macht auch die knaben reych an wor
ten / vnd zů vilen sachen geschickt.
Darnach so sie in der Grammatica genůgsam
geuͤbet / sol man dieselben stunde zů der, Dialectica
vnd Rhetorica geprauchen.
F