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Ahnin die.a
Neue —*
ten Weibeo
Goͤttlich/ und
Lade / da au⸗
en liegen. Ga
Manna /den
s bethaute Fell
den Josuam /
und hoͤnenden
saniel haͤtte gee
Hand⸗anlegen
gin dem Buͤch⸗
geliebte! Was
n / soste es wicht
ein uñ Gehesm⸗
en haben? He⸗
n zugesagten /
haͤtte auch mit
i / auf welches
Joses haͤtte ge⸗
vwouches men
—
sdas Neue von
ta Huff Gott!
Symphoniam
sminlischen und
—
gieubige S
— B
m̃et haben.
und so dencket manches / wolte ich es gemacht / so und so
wolte ich mich gegen ihm gestellet haben: Ach tausendmal
liebes —5 — ich wolte bey allen Engel⸗ und Menschen
Anwe n dem gontnuve Onmnne Hoben mit schuldigen
und Danckwilligen Lippen gelobet und kund gemachet
aben; ich wolte deines Ramens Suͤssigkeit / deme hold⸗
—*— Gestalt und Lieblichkeit / du schoͤnestes IEsulein
maͤnniglich angekuͤndet Lehen Doch ist allhie zu wissen/
daß ag altes Testaments des wegen gantz ——
unsseelig seyen / weil sie den Messiam und das eee be
—— das liebe J Esulein nicht mit leiblichen Augen
gesehen haben / nein keines Weges / sie sahen ihn jedanndch
in einem inniglichen Geist und Glauben mit den Geistli⸗
chenGemuͤts⸗Augen / als zukuͤnfftig / gleich als ob es schon
da / und zugegen / gewißlich eine jede glaubigeSeele neues
Testaments / sihet ihn eben auch also / nicht aͤls zukuͤnfftig
in die Welt / allein als schon ankommen / und zu gegen sihet
se ihn / O des seligmachenden JEsus⸗Kindleins Hich des
dhen Himmels⸗Schatzes nes besitzet und bewohnet fchon
selbsten —F— eigent huͤmlich eine solche Andacht / volle und
JEsus⸗liebende Glaubens⸗Seele / sie ist sein Pallast und
Wohnung / im Glauben sihet sie ihn gleichsam / die and ach⸗
kige Buß⸗ und S—— empfangen und bewill⸗
kommen ihn / die keusche Liebe und Sehnen so eine solch⸗
andaͤchtige Seele nach ihm / und gegen ihn heget / sind sei⸗
ne linde Windelein / in welche sie ihn auf das fleissigste ein⸗
wickelt / als ob sie ihn selbst leiblich haͤtte. Die andaͤchtẽ⸗
ge Lob⸗ und Danck⸗Pfaͤlmlein sind seine liebuche und wol⸗
lautende Hof⸗Music / und das fleissige Andencken des lieb⸗
sten Heil⸗Kindleins / ist die schoͤne guͤldene Senffte/ da sie
diesen maͤchtigen Heil und Himmels⸗Koͤnig innen leitet/
die glaubige seufftzende Stoß⸗Gebetlein sind die koͤstliche
J Biij ESpeise/