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geliebet darumb hab Ich dich zu mir gezogen / auß lauter
Guͤte. Noch annemlicher aber sollen sie uns werden / wenn wir die Vmb⸗
staͤnde besehen / und zwar Erstlich Subjectum, wer sie redet? Nicht etwann
Moses und Aaron / deren Wortden Kindern Israel sehr annemlich waren /
dasie jhnen nachdem Befehl deß HERRN die Erloͤsung auß Egypten an⸗
gekuͤndiget / wie zu lesen / Exod.4. Nicht ist es Saul der neue Koͤnig in Isra⸗
el / welcher der betrangten Buͤrgerschafft zu Jabes in Gilead wider jhre Fein⸗
de Huͤlffe versprochen / und sagen lassen / Morgen solle euch Huͤlffe geschehen /
wenn die Sonne beginnet heiß zu scheinen / . Sam.I1. So sind es auch nicht
die vier Aussaͤtzigen / welche denen zu Samaria in der groͤsten Noht und Theu⸗
rung / eine gute Bottschafft gebracht / daß nemlich jhr Feind der Koͤnig in Sy⸗
rien die Belaͤgerung auffgehebet / und einen grossen Vorraht hinterlassen / 2.
Reg.7. Sondern diese unsere Texts Wort sind Wort deß HERRN / das
ist / deß Ewigen und Allmaͤchtigen GOttes im Himmel / deß HErrn / der da
freundlich ist / und dessen Guͤte ewiglich weret / Psalm irs. der da hat Wort
deß Lebens / Job.swelche den Menschen erquicken / Psalm 1i9. Wenn nun
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sairvielmehr sollen wir unsere Ohren oͤffnen / und mit Samuelsprechen:
Nun HErr rede / deine Knechte hoͤren / . Sam.z.
Die andere Vmbstaͤnde ist Objeckum, zuweme/ der HERRdiese:
Wort redet? Dem Buchstaben nach gehen sie eigentlich auff das Juͤdist che
Volck /als welchen der HERR verheisset / daß Er sie auß der Babyloni⸗
schen Gefaͤngniß erledigen// und widerumb auß der Frembde in das Land
Judabringenwolle. Denn diese Leute hat GO TTjeund je geliebet/
und hat sie gleichsam zu sich gezogen / in deme Er sie durch sein
Wort und Gesetze / wie auch durch viel und mancherley Wolthaten jhme ver⸗
bunden / daß sie bekennen und sagen muͤssen / Israel habe sonst keine Huͤlffe /
denn an dem HErrn seinem GOtt / Jerem.z. So habe auch GOttder HErr
niemaln keinen Heyden seine Rechte wissen lassen / und dennselben sein Wort
gegeben / wie er jhnen den Juͤden gethan / Psalm 147. Vnd obschon dieses
Volck