geboren worden / so istfuͤrs Ander / ein grosses daran gelegen / daß es durch
die heilige Tauffe geistlich widergeboren / der Christlichen Kirchen einverlei—
bet / und ein Knnd GOESwerde. Vnd weil dieses zeitliche Leben nicht
allein beschwerlich ist / wegen vieler Kranckheiten / und andern schmertzlichen
Zufaͤllen / denen die armen Kinderlein unterworffen / sondern ist auch gefaͤhr⸗
lich wegen deß suͤndlichen Fleisches / und der aͤrgerlichen Welt / daß sie mit der
Zeit leichtlich verfuͤhret / und an der Seelen gefaͤhret koͤnnen werden / Sihe!
so ist es wolgethan/wenn sie der liebe GOtt / durch den zeitlichen To d / bald
widerumb zu sich in das ewige Leben nimmet. Die ersten zwey laͤsset ohne
Zweiffel jederman gelten / aber das Dritte / der Kinder zeitliches Absterben /
moͤchten manche Eltern widersprechen und sagen; jhrer Kinder Tod were
vielmehrein Zorn bann ein Gnadenzeichen; vielmehr deß Hauses Vngluͤck /
als eine Gluͤckseligkeit.
Aber / jhr betruͤbte Eltern Hertzen / urtheilet in solchen Faͤllen nicht
nach euren Gedancken / sondern auß GOttes Wort / welches deutlich berich⸗
tet / daß GOtt der HERR die jenigen/ die Er liebet / bald von der suͤndli⸗
chen Welt zu sich in den Himmel neme / Sap. 4. Dannenhero sagt der weise
Koͤnig Salomo / der Tag deß Todes sey besser / weder der Tag der Geburt /
Eccles.7. Ja man hoͤre was GOtt im verlesenẽ Text saget: Ich habe dich
jeund je geliebet / darumb habe Ich dich zu mir gezogen / auß
lauter Guͤte; Als wolte er HERR sprechen: Wenn Ich die Menschen /
—öXDDD—
ches auß lauter Liebe / welches ja nicht boͤse / noch schaͤdlich seyn kan. Wir
wollen aber diese Wort ein wenig nach den fuͤrnembsten Vmstaͤnden be⸗
trachten / und sehen was wirdarauß zu lernen haben. GOtt gebe uns darzu
die Gnade seines H. Geistes / Amen.
Tractatio.
Er die verlesene Wortnur hoͤret / der muß bekennen / daß siesehr
nmutig seyn / denn also lauten sie: Ich habe dich jeund je
Aij gelie⸗