Volltext: Vinculum Gratiae, Das ist: Heiliges und Starckes Bandt Deß Innerlichen und Eusserlichen Gottesdienstes der Glaubigen im Newen Testament

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nin dem 
ommen 
Herren 
ichein der 
dt allein 
nschen⸗ 
Otes ge 
xchten in 
bey dem Tisch deß Herrn. 209 
boͤses thun damit / daß sie nicht recht darzu ge⸗ 
hen / wiltu deßwegen auch boͤses thun darmit / dz du 
gar nicht darzu gehest? Wie jenes falschist / also 
auch dieses. Solte ich darumb nicht Gott dan⸗ 
cken/ Fasten / Beten / Almosen vnd Zehenden geben / 
vnd andere gute Werck thun / weil die Phariseer e⸗ 
ban solche Werck vbel vnd zu einem falschen Zweck 
githan haben / vnd jhnen noch viele hierinnen nach⸗ 
sol gen Das sey ferne / also auch jenes. 
IJ. Vielleicht brauchen / die solches sagen / hier⸗ 
nmnen einen falschen Brill: Fuͤr gewiß bey man⸗ 
chem. Dann wer sagts einem eben gerad / daß 
die ser oder jener das also oben hin thut? Es scheinet 
daß die Newlingen hinder diesem Ofen muͤssen ge⸗ 
sesen haben / weil sie andere darhinder suchen Vnd 
zesetzt / daß einer solches gethan hette vor diesem / 
wer weiß ob ers wird mehr thun? Vnd daß er nun 
aicht recht wird draͤuchen das / was er vor diesem 
auch eine lange Zeit mißbrauchet hat? Kan man 
dann also gar gerad am Strumpff außwendig se⸗ 
sen / das vnd wie dz Bein gebrochen oder verwundt 
si2 Wurde nicht Eli selbst betrogen an den Ge⸗ 
htr den Hannæ / wie jhr Hertz innwendig gestellet 
wuare Vnnd solte das nicht auch wol ein stoltzer 
Phariseer oder Heuchler seyn koͤnnen / der fuͤr dem 
ziossen Balcken seines Nechsten (so gesetzt) den 
Splitter seiner Seelen nicht sehen koͤndte? Luc.6. 
o.at.42. Wiewol einẽ groben Balcken kan verglte⸗ 
chenn werden / wañ man deßwegen võ Tisch deß Her⸗ 
ren bleibt / gegen dem scharpffen boͤsen Splitter der 
/Q jenigen / 
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