Vom Sacramient des leibs
henands vnd Zerrn Ihesu Christi. Das also die le
re an jr selbs frey / reyn vnd offentlich getriben were
de. Dieweyl aber gleychwol nemants zum glauben
zu zwingen / noch von seinem vnglauben mit gepot
oder gewalt zu dringen ist / sintemal Gott keyn ge⸗
zwungen dienst gefellet / vnd eytel freywillige diener
haben rwil / vnd dazůu auch die leuͤte mancherlep ge⸗
sinnet / vnd geschickt Befunden werdẽ / das vniuͤg
lich gewest oder noch ist / gewis mas oder hersouen
ʒã stym̃en / denen solche beyder gestalt nach der lere
Conse zů reychen oder zů wegern seyn solt.
erhalben ob wir wol die lere reyn vnd frey zuů
predigen leychtlich vnterricht geben muͤgen / als die
Chꝛistus selbb gegeben / so haben wir doch den brau
che vnd uͤbung soicher lere / nit also in gewisse mas /
weis / oder 258 stellen kuͤnnen / Angesehen / das
durch den gemeynen gebrauch eyner gestalt die leut
hart getaugen gewest / vnd noch wol eiliche seyn mi⸗
gen / die soschs brauchs halben / etwas schwerlich
zweyffeln / Darumb muͤß man auch dem tage seyne
zwoͤlff stunden lassen / vnd die sachen Got befeihen.
Doch weyl diser artickel teglich fuͤt fellet vñ das
gewissen betrifft / damit die Pfarhet nicht gar / on al
ie vnierricht gelassen werden / haben wir dise nach
folgende weys vnd vnterrticht / auff Gottes berat /
zu versuchen / biß der heplig gepst / besser gebe / vber
antwortet.
Ersiuich / wie yetzt dꝛoben angezeygt ist / das in al ⸗
le wege vnd aller dinge fest vber der lere gehalten /
vnd — — vnd bekandt sol werden / das
Beyder gestalt des Sacraments ʒu geprauchen sey /
nach Chꝛistus einsetzung. Vnd solche lere sol beyde
vor den —27 vnd ha starrigen vñ yederman
vnd dleyben vpunerructt.
geen Auffs ander