Volltext: Propositi-||ones Theologicae|| Reverendorum Virorum D.|| Marth. Luth. Et D. Philippi Melanth. Continentes|| summam doctrinae Christianae, scriptae & disputatae|| Vvitebergae, inde usq[ue] ab anno 1516. De|| quo tempore vaticinatus est Johannes Hil-||ten, initium fore reformationis|| Ecclesiae anno 1516.|| Cum praefatione D.|| Philip. Melanth.

DISPVTATIONES | 
suam animarum nece[fitatemt ut cau[fat omnium 
iuftifimam, | Si ifinttas animas redimit propter 
pecuniam funeftifimam ad firucturam Bafilice;ut 
caufJanleufimamt —— 
es. ltem cur permanent exequie C atniutra 
avia defunctorum, ev non reddit, aut vecipi pere 
muittit beneficia pro illis ivftituta, cum iam fit ine 
juria provedemptis orare?— 
$4. Itemqueilla noua pictat Dei e Pape? 
quod impio € inimico propter pecuniam conces 
durit animam piam e$ amicam Dei redimere, Et 
tamen propter neceflitatem ipfiumet ple &* die 
lee anime, non vedimunt eam gratuita cbarie 
tat?/——— v 
$9. ten, Cur Canones ponitentidles, ve ipfa 
e nou s[u, iam diuin emet abrogati C7 mortui, 
adbuc tamen pecunijs redimuntur per concefiie» 
pena indulgentiarum tanquam winacifmi? — 
$6. Item, Cuv Papa cuius opcs bodie [unt opue 
tentifrtimis Craffis cvafiiores non de fuis pecunijs 
magis,quam pauperum fidelium [eruit unam tato 
tuvimodo Bafilicam S. Petri? 
e^ Item, Quidremittit,dut participat Papa 
ijs, qui per contritionem perfectam,ius habent ple 
parie remifiionis e participations? .———— 
69. Item, Quid adderetur Ecclefie boni ma» 
iris, Si Papeo fient [eme facity ita centies n die 
eme (ut pnto; culi 
at. 
ani 
yo t 
19 
Va 
vd 
qi 
- 
* 
"t. 
puoi 
n 
tet P, 
une 
» 
n 
Dor 
n 
an | 
e 
Wl 
o 
hut 
D 
int 
a:
	        
Waiting...

Nutzerhinweis

Sehr geehrte Benutzerin, sehr geehrter Benutzer,

aufgrund der aktuellen Entwicklungen in der Webtechnologie, die im Goobi viewer verwendet wird, unterstützt die Software den von Ihnen verwendeten Browser nicht mehr.

Bitte benutzen Sie einen der folgenden Browser, um diese Seite korrekt darstellen zu können.

Vielen Dank für Ihr Verständnis.