J Von dem rechtett
der die oͤberkeyt eingesetzt hat / vnd erhelt. Darumb
auch alle auffruͤrige sind gestrafft wordẽ / wie Pau⸗
lus priht zun Roͤmern am.13. Wer sich wider die
oberkeyt setzt / der widerstrebt Gottes ordnung / Die
aber widerstreben / werden vber sich eyn vrteyl em⸗
83 sagt auch Salomo in spruͤchen am. 24
ANein kind furchte den Herrn / vnd den Ruͤnig / vnd
menge dich nicht vnter die aufftuͤrischen / Dann jr
vnfal wirdt ploͤtzlich entsteen / vnd wer weyß wenn
bepyder vngluͤck kumpt!
Es in aug nutziich den leuͤtten die exempel fuͤr⸗
rragen / da Got die auffruͤrischen gestrafft hat / Als
Datan vnd Abiram / wie im vierten boͤcy Mose. 16
stehet / die sich wider Mosen setzten / Dann die erde
zureyß vnter jnen / vñ thet jren mund auff vnd ver⸗
schlang sie mit jren heuͤsern / mit allen menschen dis
dey Zoͤrah waren / vnd mit aller zrer hab / vnd fůren
hynunter iebendig in die helle / mit allem das sie hat
en / vnd die erd decker sie zn / Dazu fuͤr das feuͤr auß
vnd fraß die zweyhundert vñ fuͤufftzig menner / die
das reuchwerck opfferten.
Abimelech / do er sich wider des Gideon neuͤn
vnd sechtzig fuͤn setzt / wurd er endtlich / wie in dem
bůch der Kichter ain Neuͤnten / vnd im andern teyl
Sanmuelis am eylfften Cap · steet / von eynem thurn
vor Thebez von eynem weyb mit eym stuͤck von ey⸗
ner moͤlen auff seyn kopff geworffen / das jhm der
schedel dauon zubrach·
Siba der Israel von Dauid pracht / als man li⸗
set im andern teyl Samuelts am. 20. Ca. ward dar
nach seyn kopff abgehawen.
Absalom der sich wider seinen vater Dauid auff
leynet / erhieng zu letzt an eyner eychen / als auch ym
andern teyl Sambelis am · 13. steet.