Inmas.
—W
auß E⸗
zu sanet
Antwort
oͤnest
uh ausf
)weydl
bey den
n anden
o denaͤus
sammel
huls de
ct Patti
Nenschl
—
a sie jhl
aber sic
s Heilig
X
en / iht
a weydel
ygendin
hatßboͤt
dan sih
m Auen
enst Mo⸗
n Rewin
yetil
ge vnn
Newlingen. 277
yberal vnd allen Orten nach den Satzungen / Ord⸗
nungen vnd Saeramenten deß Herren halten / ett.
Brigtmannus & Alstedius in Trifolio Prophet.
p.7. Sponsus respondet Ecclesiæ, &c.das ist] Der
Braͤutigam antwortet allhie seiner Gemeindtt / die
n dem Koͤnigreich Jeroboams hin vnnd wider ver⸗
horgen war / vnd befie hlt jhr / daß sie soll tretten in die
Fußstayffen der Frommen in dem Koͤnigreich Ju⸗
aDie Kennzeichen meiner Schaafe seynd die
Vnterhaltung deß von mir gestiffteten Gottes⸗
hienstes. Bey den Hirtenhaͤusern / das ist / n Judæa /
da meine Priester vnd Propheten seynd. Eben das
zilt noch heutiges Tages / nemblich das diefromme
Saͤfflein JEsu die aͤusserliche Stifftungen deß
Herrn in hohen Ehren halten vnd gebrauchen sol⸗
ch / in vnnd bey den ordentlichen Hirtenhaͤusern /
nach der Einsetzung Christi jhres Ertz Hirtens.
Der halben / liebe Bruͤder / wolt doch bedencken /
haß es alle beydes / Babylonisch vnnd Nichts Nutz
seh / nemblich auff einer Seiten all zu Gottloß /
dand auff der andern Seyten all zu Gerecht
cvyn wollen; beydes wird vns von Gott verbotten /
cs Jenes geschicht / wann der Mensch
geichtfertigond auß Epteureischem boß hafften
Sinn der Sachen gar nicht wahr nimbt / hat nicht
acht auff die Werck deß Herren / vnnd tritt seine
Forcht mit duͤssen: Dieses aber geschicht / wann
an allzn Weiß vnd Fuͤrwitzig seyn wil / dz man
olle Ding zu Poltzen drehen / alles rechtfertigen vnd
begreinen wil / alleswollen besser koͤnnen / wissen /
S iij thun