Volltext: Vinculum Gratiae, Das ist: Heiliges und Starckes Bandt Deß Innerlichen und Eusserlichen Gottesdienstes der Glaubigen im Newen Testament

ꝛu0 Von den Communicanten 
jenigen / welche nicht mit einem richtigen Zweck zun 
Zische deß Herren gehen. 
111. Es gibt aber auch fromme Leuthe / die es 
recht brauchen mit einem gottseeligen Hertzen / vnd 
zu solchem Ende darzu es verordnetist. Warumb 
solt ich mich dann nicht viel lieber bessern an solchen 
Frommen / daun stossen vnd aͤrgern an den Gottlo 
sen? Ist dann sich bessern nicht besser / dann sich 
aͤrgern? Einmahl das ist wider die Gemein 
schafft der Heyligen / die als ein Articul deß 
Glaubens mit den jnwendigen Augen deß dLiebren 
chen Hertzens mehr muß wargenom̃en werdẽ durch 
den Glauben / als sie auß den aͤusserlichen Wercken 
mit den Augen deß Fleisches kan gesehen werden 
vnd in welcher Gemeinschafft fuͤrvnd bey GOT 
offt stehen / die wir meynen moͤchten / sie weren davon 
auß geschlossen. 
1V. Was fromme Leuthe anlangt / die suchen 
jhre Seeligkeit bey dem Abendmahl deß Herren an 
ders nicht als Sacraments⸗Weise / wie sie auch 
allda zu finden ist / in dem sie vmb deß Hertzogs jhre 
Seeligkeit willen (der jhnen das Sacrament zu se 
ner Gedaͤchtnus/ vnd fuͤrwar mit dem absehen 
vff jhreSetligkeit / zu gebrauchen hinderlassen 
vnd befohlen hat: Solches thut Mat. 26. Lut 
22.1. Coren.ec) ohne vnderlaß zu seiner Tafel mi 
andern Glaͤnbigen sich finden: Verlassen sich auch 
billich darauff dals auff ein Gnaden⸗Siegel jhret 
Blaͤutigams) jhre Schwachheit zu troͤsten gegen 
die Anfechtungen deß Satans / gleich wie sich do 
vi
	        
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