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Von Schmehen vnd laͤstern. 83
der Najzarener sich die Reformirte in allen dingen
schniurst racks gleichformig zu halten vnterstehen vñ
begehren. Wurde nicht Christus der Herr als der
—
sten geunnahmset? Vnd gleichwohl muß man sich
an ihm / will man Seelig werden / nicht Ergern
Meattheu v. 6 Seelig seind die jenige / deren nahm
vmndeß Menschen Sohns / das ist / Bekentnus
der Goͤrtlichen Warheit willen / als ein Boß⸗
hafftigger vrworffen Wird uc6.p.2.
Was es aber sonsten sein moͤchte fuͤr ein Vrsach
der absonderung / daß moͤchten wir gern hoͤren.
IV. Mit dem blossen Sagen ist es nicht auß⸗
gericht. Apoc.. vers.g. sie sagen / sie seyen Ju⸗
den vnnd seinds nicht eic. Freylich sagt ein je⸗
der / er habe recht. Aber das geht nicht allein vber
dieChristẽ: Also dz / wann mannach der Neulingen
Proces gehen solte / man auch auffhoͤren muͤste ein
Christ zu sein / warumb? Dieweil vnter den
Menschlichen Rotten / Heyden / Tuͤrcken / Juden /
Christen / ein jegliche Partey außgibt / sie habe recht:
Dann gben diese Embildung heit eine jede Sect in
jhrem Stand vnnd gang. Gibt man sich so weit
blos / so muß ein Mensch gar nichts glauben / dar⸗
mit er sich mit den Neulingen von alen Secten loß
wuͤrcke ete. Ist aber daß nicht eben das weite tief⸗
doch auff dem breiten Weg / dardutch Der elende
Narr Psal.r4.v.n Der Mensch sich Stuͤrtzt in
Atheismum / vnnd alle Gottesforcht in seinem her,
zen erwurget? Gott bewahre vns fuͤr solcher vnsin⸗
—X niger Tor.