40 Von dempredigampt /
also koͤnnen auch die nirgendts anderswohin als
ins phantasten register geschrieben werden / die jhre
stoltze vndanckbarkeit mit der ersten armen nacketen
frommer Christen Exempel beschonen wollen.
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Vierdtens doͤrffen sie auch wohl sagen / was soll der
Psfarrere der kan mich weder seelig machen noch ver⸗
dammen / der kan mir die Suͤnde weder vergebẽ noch
behalten; sein Wort ist nur ein blosser Schall vnd
Zeugnus fur den eussern Menschen: Gott allein kar
bekehren / seelig machen ete.
Antwort. Diese Wort fliessen entweder ( dar⸗
nach als das Gemuͤth ist / das sie außstoͤst) auß ei⸗
nem gottlosen oder vnverstendigen Hertzen Gott⸗
los ist es / wann sie geredet werden zum despect vnd
verkleinerung deß Muisteru mit leichtsinnigem Ge⸗
muͤth / das den Herren nicht foͤrchtet; dergleichen
deute es gleichwol viele gibt jn der Weldt. Naͤrrisch
aber ist es / wann sie geredet werden auß Vnwissen⸗
heit deß rechten Vnderscheidts Deß herren vnnd
Deß knechts / deß Meisters vnnd des dieners / der
Haupt vnnd Mittel Vhrsach / deß Vhrsprungs
vnd Werckzeuchs.etc. dann
1J. Daß der Pfarrer ader diener deß Worts dich
weder seelig machen oder verdammen etc. Koͤnne /
das ist also blos hinweg geredt / nicht wahr. War⸗
umb werden sie dann Hirten in der Schrifft vbe⸗
rall genent / wan sie den schaaffen weder nutzen noch
schaden koͤnnen? Cant.. vers. d. Eph. 4. 1. Pet.5.
Jer.17. v.s ete. Warumb Heylande (Obadia
v.21.)
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